- 2024_04_11_widok na obiekt mostowy nr 9
- 2024_04_11_widok na obiekt mostowy WD-8, km 13+000
- 2024_04_11_widok na trasę główną, km 13+200
- 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3 (2)
- 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3 (3)
- 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3 (4)
- 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3 (5)
- 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3
- 2024_04_12_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa (2)
- 2024_04_12_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa (3)
- 2024_04_12_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa (4)
- 2024_04_12_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa
- 2024_04_09_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa (2)
- 2024_04_09_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa
- 2024_04_09_widok ogólny na obiekt mostowy nr 9
- 2024_04_09_widok ogólny na trasę główną, km 12+800 (2)
- 2024_04_09_widok ogólny na trasę główną, km 12+800
- 2024_04_11_widok na obiekt mostowy MD-3 (2)
- 2024_04_11_widok na obiekt mostowy MD-3 (3)
- 2024_04_11_widok na obiekt mostowy MD-3