Kwiecień 2024 r. – tydzień 2 (66) 2024_04_11_widok na obiekt mostowy nr 9 2024_04_11_widok na obiekt mostowy WD-8, km 13+000 2024_04_11_widok na trasę główną, km 13+200 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3 (2) 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3 (3) 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3 (4) 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3 (5) 2024_04_12_badania powierzchni metodą odrywania PULL-OFF na obiekcie mostowym MD-3 2024_04_12_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa (2) 2024_04_12_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa (3) 2024_04_12_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa (4) 2024_04_12_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa 2024_04_09_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa (2) 2024_04_09_roboty ziemne – kanalizacja deszczowa 2024_04_09_widok ogólny na obiekt mostowy nr 9 2024_04_09_widok ogólny na trasę główną, km 12+800 (2) 2024_04_09_widok ogólny na trasę główną, km 12+800 2024_04_11_widok na obiekt mostowy MD-3 (2) 2024_04_11_widok na obiekt mostowy MD-3 (3) 2024_04_11_widok na obiekt mostowy MD-3 Piotr Maruszak 2024-04-17T12:17:40+00:00 Kwiecień 17th, 2024|