POSTĘPU ROBÓT
W okresie od 01.10.2023-31.10.2023 wykonano :
Roboty drogowe
1.Wykop rowów + skarpowanie – km 10+300 – 10+800
2.Skarpowanie – km 4+800 – 5+300 str. P
3.Wykop – kucie skały – km 5+900 – 6+100; km 6+800 – 7+000
4.Nasyp – km 10+800 – 10+900
5.Nasyp – Starodroże DK42
6.Nasyp – Zasypanie stanowisk pod rdestowcu – km 9+500; km 10+050; km 9+900
7.Nasyp – Zatoka ITD.
8.Warstwa mrozoochronna – Zatoka ITD.
9.Warstwa mrozoochronna – DJ 11
10.Podbudowa zasadnicza KŁSM – DJ 1
11.Układanie kostki na chodniku – DP 0574T
12.Warstwa ścieralna SMA 8 – km 8+050 – 9+150
13.Warstwa ścieralna SMA 8 – km 4+200 – 5+300
14.Wykop – km 12+825 – 13+150
15.Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem – dojazd Obiekt WD-7
16.Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem – DG Obiekt WD-10
17.Ściek trójkątny – km 14+750 – 15+170
18.Umocnienie rowu ażurami – Rów nr 7
19.Ściek korytkowy – km 12+700 – 13+000
20.Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 17
21.Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 15+050-15+150
22.Warstwa ścieralna SMA 8 – km 11+350 – 12+750
Roboty mostowe
1.Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej ST segment A’ (ściany pionowe + płyta strop)- Obiekt PZGd-1
2.Beton konstrukcji skrzynkowej ST (segment A’)- Obiekt PZGd-1
3.Montaż konstrukcji nośnej z blachy falistej o przekroju łukowym (nitka prawa)- Obiekt PZGd-1
4.Montaż zbrojenia ściany segment B w osi P1- Obiekt MD-3
5.Beton ściany segment B w osi P1- Obiekt MD-3
6.Montaż kolektora odwadniającego płytę pomostu- Obiekt WD-5
7.Montaż barieroporęczy na obiekcie- Obiekt WD-5
8.Montaż balustrad aluminiowych na ścianach oporowych- Obiekt WD-5
9.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD-5
10.Montaż balustrad aluminiowych – Obiekt PP-6
11.Beton ochronny izolacji_ Obiekt PP-6
12.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD7
13.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD8
14.Montaż barieroporęczy na obiekcie-Obiekt WD8
15.Montaż balustrad aluminiowych na ścianach oporowych_-Obiekt WD8
16.Montaż zbrojenia ściany w osi P2, segment A’ – Obiekt PZDd-9
17.Beton ściany w osi P2, segment A’- Obiekt PZDd-9
18.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych – Obiekt WD10
19.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD11
Roboty branżowe
Przebudowa kolizji WN
1.Zabudowa fundamentów słupów WN wraz z uziemieniami – Słup WN nr 26, 25/1
2.Zabudowa stanowisk WN – Słup WN nr 25, 28
3.Montaż konstrukcji słupów – Słup WN nr 25/1
4.Demontaż linii – Przęsła słupów nr 24 – 29
5.Podwieszenie przewodów fazowych oraz odgromowych – Przęsła slupów nr 24 – 29
6.Podwieszenie przewodu OPGW – Przęsła słupów nr 36 – 50
Budowa Oświetlenia drogowego
1.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – km 3+750 – 4+100 str. L
2.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – km 3+750 – 4+100 str. P
3.Budowa oświetlenia, układanie rur, montaż fundamentów – km 3+800 – 4+300 str. P
4.Budowa oświetlenia, układanie rur, montaż fundamentów – DG 394003T
5.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – DG 379010T
6.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – km 4+100 – 4+800 str. L
7.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – Zatoka ITD.
8.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – DJ 20
9.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – DJ 19
Przebudowa kolizji teletechnicznych:
1.Budowa kanału technologicznego – km 9+450 – 9+896
2.Posadowienie studni SKR-2
Budowa kanalizacji deszczowej:
1.Kanalizacja deszczowa – km 4+500 – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych
2.Kanalizacja deszczowa – km 15+000 – 15+200 – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych
POSTĘPU ROBÓT
W okresie 01.09.2023 – 30.09.2023 wykonano:
Roboty drogowe
1. Wykop – km 6+800 – 7+000
2. Wykop – sarkofag prawy – Obiekt PZGd-1
3. Wykop – stanowiska rdestowca – km 9+500
4. Wykop rowów i skarpowanie – km 5+400 – 5+900
5. Wykop rowów i skarpowanie – km 7+200 – 9+000
6. Nasyp – zatoka ITD.
7. Nasyp – skrzyżowanie 1.0
8. Nasyp – DJ 10.
9. Nasyp – DJ 1
10. Nasyp na najazdy – Obiekt PZGd-1 (sarkofag)
11. WUP C0,4/0,5 – km 6+900 – 7+220
12. Warstwa mrozoochronna – km 6+900 – 7+220
13. Warstwa mrozoochronna – skrzyżowanie 1.0
14. Warstwa mrozoochronna – zatoka ITD.
15. Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 6+900 – 7+200
16. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 6+900 – 7+220
17. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DP 0574T
18. Zasypka pasa rozdziału – km 4+850 – 5+350
19. Zasypka pasa rozdziału – km 5+500 – 5+850
20. Ściek trójkątny – km 5+000 – 5+350
21. Ściek trójkątny – km 5+500 – 5+850
22. Ściek trójkątny – km 9+030 – 9+200
23. Ściek trójkątny – km 3+920 – 3+970
24. Ściek korytkowy – km 4+850 – 5+300
25. Obrzeże chodnika – DP 0574T
26. Geomembrana na najazdach – Obiekt PZGd-1
27. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 3+800 – 4+105
28. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 6+840 – 7+240
29. Podbudowa zasadnicza AC 22P – Obiekt WD-5
30. Warstwa wiążąca AC 16W – km 4+800 – 5+300 str. P
31. Warstwa wiążąca AC 16W – km 6+840 – 7+240
32. Warstwa wiążąca AC 16W – Obiekt WD-5
33. Warstwa ścieralna AC 11S – Obiekt WD-5
34. Humusowanie – km 12+700 – 12+800
35. Wykop – km 12+820 – 13+000
36. Wykop – km 13+000 – 13+100
37. Wykop – km 13+200 – 13+300
38. Wykop – km 13+700 – 13+900
39. Wykop – km 14+600 – 14+700
40. Nasyp – km 13+560 – 13+630
41. WUP C0,4/0,5 – km 12+825 – 13+000
42. Warstwa mrozoochronna – km 12+825 – 13+000
43. Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 12+825 – 13+000
44. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 12+825 – 13+000
45. GWN – km 13+560 – 13+640
46. Podbudowa pomocnicza – km 13+560 – 13+900
47. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 13+560 – 13+780
48. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DJ 14
49. Warstwa mrozoochronna – DG Obiekt WD-7
50. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DG Obiekt WD-7
51. WUP – DP 0582T
52. Warstwa mrozoochronna – DP 0582T
53. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DP 0582T
54. Odhumusowanie – DG Obiekt WD-10
55. Warstwa mrozoochronna – DG Obiekt WD-10
56. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DG Obiekt WD-10
57. Ściek trójkątny – km 14+750 – 15+100
58. Umocnienie ażurami – Rów nr 7
59. Ściek korytkowy – km 12+700 – 13+000
60. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 12+540 – 12+900
61. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 13+360 – 13+900
62. Podbudowa zasadnicza AC 22P – Obiekt WD-8
63. Warstwa wiążąca AC 16W – km 12+450 – 12+870
64. Warstwa wiążąca AC 16W – km 13+380 – 13+880
65. Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 14
66. Warstwa wiążąca AC 16W – Obiekt WD-8
67. Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 14
68. Warstwa ścieralna AC 11S – Obiekt WD-8
Roboty mostowe
1.Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej ST segment A (ściany pionowe + płyta strop)- Obiekt PZGd-1
2. Beton konstrukcji skrzynkowej ST (segment A)- Obiekt PZGd-1
3. Montaż konstrukcji nośnej z blachy falistej o przekroju łukowym (jezdnia lewa)- Obiekt PZGd-1
4.Beton podkładowy pod fundament ściany bocznej S1- Obiekt MD-3
5. Montaż zbrojenia ściany bocznej S2 -Obiekt MD-3
6. Beton ściany bocznej S2 -Obiekt MD-3
7. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-5
8. Izolacja z papy termozgrzewalnej na obiekcie- Obiekt PP-6
9. Izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pomostu (jezdnia)- Obiekt WD-7
10. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-7
11. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-8
12. Montaż zbrojenia ściany w osi P2, segment A- Obiekt PZDd-9
13. Beton ściany w osi P2, segment A- Obiekt PZDd-9
14. Izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pomostu- Obiekt WD-10
15. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-10
16. Izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pomostu – Obiekt WD-11
17. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu – Obiekt WD-11
18. Nawierzchni izolacja na kapach chodnikowych- Obiekt WD-11
Roboty branżowe
Przebudowa kolizji WN:
1.Montaż konstrukcji słupów – słupy WN nr 26, 27
2.Zabudowa fundamentów słupów WN wraz z uziemieniami – słupy WN nr 26, 27
3. Wykonywanie naciągów linii WN – słupy WN nr 36-38, 64-66, 44-45, 51-52, 58-61, 61-61/1
Przebudowa kolizji teletechnicznych:
1.Budowa kanału technologicznego – km 7+058
2.Budowa kanału technologicznego – km 13+694 – 14+048
3.Posadowienie studni SKR-2
4.Posadowienie studni SKR-1
Budowa kanalizacji deszczowej:
1.Kanalizacja deszczowa – km 12+880 – 12+920
2.Kanalizacja deszczowa – km 13+150
3.Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 4+900 – 5+300
4. Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 5+500 – 5+900
5. Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 10+300 – 10+800
6.Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 13+300 – 13+600
POSTĘP ROBÓT
W okresie 01.08.2023 – 31.08.2023 wykonano:
Roboty drogowe
- Odhumusowanie – DJ 11
- Wykop – km 5+950 – 6+100 (skała)
- Wykop pod skrzynkę – starodroże DK 42 – Obiekt PZGd-1
- Nasyp – DJ 1
- WUP C0,4/0,5 – km 3+800 – 4+050
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej gr. 20 cm – km 3+800 – 4+050
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej gr. 22 cm – DP 0574T
- Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm – km 3+800 – 4+050
- Podbudowa KŁSM gr. 20 cm – km 3+800 – 4+050
- Ściek trójkątny str. P – km 4+900-5+350, km 5+500-5+850, km 9+020-9+200
- Ściek trójkątny str. L – km 4+900-5+350, km 5+500-5+850, km 9+060-9+200
- Rozbiórka podbudowy z kruszywa – starodroże DK42 – km 3+800 – 4+100
- Rozbiórka nawierzchni bitumicznej – starodroże DK42 – km 3+800 – 4+100
- Zasypka pasa rozdziału – km 8+500 – 9+200, km 4+900 – 5+400, km 10+300 – 10+800
- Skarpowanie nasypu drogowego – km 4+100 – 5+400
- Warstwa wiążąca AC 16W – km 10+350 – 10+750 str. L
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 4+850 – 5+300
- Skarpowanie nasypu drogowego – km 4+100 – 5+400
- Warstwa wiążąca AC 16W – km 10+350 – 10+750 str. L
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 4+850 – 5+300
- Humusowanie – km 11+900 – 12+800
- Wykop – km 12+840 – 13+000
- Wykop – km 13+250 – 13+300
- Kucie skały – km 12+840 – 13+000
- Nasyp – km 13+580 – 13+650
- GWN – km 15+135 – 15+200
- WUP – km 12+560 – 12+700
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej gr. 20 cm – km 12+560 – 12+700
- Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm – km 12+560 – 12+700
- Podbudowa z kruszywa KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm – km 12+560 – 12+900
- Podbudowa z kruszywa KŁSM 0/31,5 gr. 17 cm – km 15+135 – 15+200
- Podbudowa z kruszywa KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm – km 15+135 – 15+200
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 14+750 – 15+080
- Zasypka inżynierska – Przepust PE-8
Roboty mostowe
- Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej DD1 segment A’ (ściany pionowe + płyta strop) – Obiekt PZGd-1
- Beton konstrukcji skrzynkowej DD1 (segment A’)- Obiekt PZGd-1
- Beton podkładowy pod obiekt ST- Obiekt PZGd-1
- Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej ST segment A, B, A’ (fundamenty)- Obiekt PZGd-1
- Beton konstrukcji skrzynkowej ST segment A, B, A’ (fundamenty) – Obiekt PZGd-1
- Montaż krawężników na obiekcie – Obiekt WD-8
- Montaż desek gzymsowych na obiekcie – Obiekt WD-8
- Montaż zbrojenia kap chodnikowych – Obiekt WD-8
- Montaż kotew talerzowych – Obiekt WD-8
- Beton kap chodnikowych – Obiekt WD-8
- Montaż zbrojenia ściany oporowej S2 – Obiekt PZDd-9
- Beton ściany oporowej S2 – Obiekt PZDd-9
- Izolacja cienka segmentu D i E – Przepust PE-8
- Izolacja cienka segmentu C – Przepust PE-9
- Montaż zbrojenia fundamentu w osi P1 i P2 – Obiekt MD-3
- Beton fundamentu w osi P1 i P2 – Obiekt MD-3
- Montaż zbrojenia fundamentu ścian bocznych S2, S3, S4 – Obiekt MD-3
- Beton fundamentu ścian bocznych S2, S3, S4 – Obiekt MD-3
- Drenaż za płytami przejściowymi – Obiekt WD-10
- Beton podkładowy pod płyty przejściowe – Obiekt WD-11
- Montaż zbrojenia płyt przejściowych – Obiekt WD-11
- Beton płyt przejściowych – Obiekt WD-11
- Drenaż za płytami przejściowymi – Obiekt WD-11
Roboty branżowe
Przebudowa kolizji WN:
- Wyłączenie linii WN Starachowice – Bór
- Wykonywanie naciągów linii WN – słupy WN nr 41-42, 45-51, 52-58, 61-64
Przebudowa kolizji teletechnicznych:
- Budowa kanału technologicznego – km 7+937 – 8+055
- Budowa kanału technologicznego – km 5+873 – 6+293
- Budowa kanału technologicznego – km 4+666 – 4+939
- Posadowienie studni SKR2
Budowa kanalizacji deszczowej:
- Kanalizacja deszczowa – km 12+800 – 12+840
- Kanalizacja deszczowa – km 14+200 – 14+300
- Kanalizacja deszczowa – km 14+460
Budowa drenażu:
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 5+600 – 5+900
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 7+400 – 7+550
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 8+200 – 8+500
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 8+500 – 8+810
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 8+850 – 8+970