Roboty drogowe:
- Wykop – skrzyżowanie 1.2 w miejscowości Wielka Wieś
- Nasyp – Obiekt PZDs-4; skrzyżowanie 1.2 w miejscowości Wielka Wieś
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego – drogi dojazdowe DJ 8 oraz DJ22
- Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P – droga powiatowa DP 0575T w miejscowości Parszów, drogi dojazdowe DJ 7, DJ 8, DJ 3, DJ 1
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W – droga powiatowa DP 0575T w miejscowości Parszów; drogi dojazdowe DJ 4, DJ 6, DJ 7, DJ 8, DJ 3, DJ 1.
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S – droga dojazdowa DJ 6
- Umocnienie poboczy – km 14+400 – 15+000 w miejscowości Wąchock; droga dojazdowa DJ 21
- Humusowanie skarp – km 12+800 – 13+000; km 14+400 – 14+800
- Montaż płotków naprowadzających dla płazów – skrzyżowanie 1.2 Wielka Wieś; skrzyżowanie 1.3 Wąchock.
Roboty mostowe:
Obiekt WD-2:
- Przygotowanie powierzchni oraz wykonanie nawierzchni na kapach chodnikowych
- Osadzenie stałego reperu żelbetowego w sąsiedztwie obiektu
Obiekt PZDs-4:
- Izolacja z papy termozgrzewalnej na ustroju nośnym
- Warstwa ochronna nad izolacją z betonu klasy C8/10
- Izolacja cienka płyt przejściowych
- Drenaż za płytami przejściowymi
Obiekt MD-3
- Osadzenie stałego reperu żelbetowego w sąsiedztwie obiektu
- Wzmocnienie naroży podpór zgodnie z Programem Naprawczym kotwami stalowymi na żywicy w wywierconych otworach w betonie
Obiekt PE-9
- Gurt siatkowo-kamienny
- Ukształtowanie półek dla zwierząt
- Umocnienie skarp cieku płytami ażurowymi
- Umocnienie dna cieku narzutem kamiennym
- Osadzenie stałego reperu żelbetowego w sąsiedztwie obiektu
Przepust PE-10:
- Umocnienie skarp cieku płytami ażurowymi
- Umocnienie dna cieku narzutem kamiennym
- Gurt siatkowo-kamienny
- Osadzenie stałego reperu żelbetowego w sąsiedztwie obiektu
Przepust PE-11:
- Umocnienie skarp cieku płytami ażurowymi
- Umocnienie dna cieku narzutem kamiennym
- Gurt siatkowo-kamienny
Roboty branżowe:
Kanalizacja deszczowa:
- Kanalizacja deszczowa – km 7+800 – 8+000
- Kanalizacja deszczowa – km 10+800 – 10+900
- Kanalizacja deszczowa – km 11+200
- Kanalizacja deszczowa – km 9+300 – 9+400
Budowa drenażu:
- Drenaż kompozytowy w pasie rozdziału – km 14+300 – 14+800; km 15+200 – 15+300
Budowa zbiorników retencyjnych:
- Zbiornik retencyjny Z-6 – Roboty ziemne
- Zbiornik retencyjny Z-6 – Uszczelnienie dna i skarp
- Zbiornik retencyjny Z-6 – Umocnienie dna i skarp
ZAAWANSOWANIE PROCENTOWE ROBÓT:
Roboty drogowe:
- Roboty przygotowawcze – 99,24%
- Roboty ziemne – 86,34%
- Odwodnienie korpusu drogowego – 84,45%
- Podbudowy – 76,27%
- Nawierzchnie – 61,52%
- Roboty wykończeniowe – 47,21%
- Urządzenia bezpieczeństwa ruchu – 10,06%
- Elementy ulic – 51,06%
- Inne roboty – 53,19%
Roboty mostowe:
- Obiekt PZGd-1 – 94,13%
- Obiekt WD-2 – 81,29%
- Obiekt MD-3 – 98,15%
- Obiekt PZDs-4 – 82,37%
- Obiekt WD-5 – 86,78%
- Obiekt PP-6 – 93,29%
- Obiekt WD-7 – 93,72%
- Obiekt WD-8 – 91,53%
- Obiekt PZDd-9 – 89,82%
- Obiekt WD-10 – 86,58%
- Obiekt WD-11 – 89,99%
- Przepust nr 8 – 89,24%
- Przepust nr 9 – 85,63%
- Przepust nr 10 – 91,45%
- Przepust nr 11 – 91,12%
Roboty branżowe:
- Sieci teletechniczne i kanał technologiczny – 86,38%
- Sieci elektroenergetyczne – 99,95%
- Sieci wodno-kanalizacyjne – 100%
- Sieci gazowa – 99,17%
- Budowa oświetlenia drogowego oraz zasilanie urządzeń – 33,37%