Roboty drogowe:
- Nasyp – km 6+300 – 6+600
- GWN / WUP – km 6+200 – 6+700; skrzyżowanie 1.1
- Warstwa mrozoochronna gr. 20 cm – km 6+200 – 6+300; km 6+520 – 6+600 str. P
- Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 6+200 – 6+300; km 6+520 – 6+600
- Podbudowa pomocnicza KŁSM 0/31,5 – km 6+300 – 6+600
- Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 – DJ 3
- Nawierzchnia z kostki betonowej – zatoka ITD.
- Profilacja i humusowanie skarp, rowów i terenów płaskich – km 5+100 – 6+500; km 7+200 – 9+200
- Umocnienie dna rowu – skrzyżowanie 1.1
- Ściek korytkowy; ściek trójkątny – DJ 3
- Wykop – km 14+350 – 14+450
- Nasyp – skrzyżowanie 1.3
- WUP C0,4/0,5 – km 14+330 – 14+450
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej gr. 20 cm – km 14+330 – 14+450
- Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 14+330 – 14+450
- Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 – km 14+330 – 14+450
- Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 – km 14+129 – 14+169
Roboty mostowe:
Obiekt PZGd-1
- Montaż zbrojenia fundamentów pod ekrany przeciwolśnieniowe
Obiekt WD-2
- Montaż zbrojenia ramy ustroju nośnego (jezdnia lewa)
- Montaż deskowania ramy ustroju nośnego (jezdnia lewa)
- Beton ramy ustroju nośnego (jezdnia lewa)
Obiekt MD-3
- Umocnienie stożków przy obiektowych geokratą
- Wykonanie umocnienia dna cieku narzutem kamiennym
Roboty branżowe:
Budowa zbiorników retencyjnych:
- Zbiornik retencyjny Z5 – Uszczelnienie dna i skarp matą bentonitową
- Zbiornik retencyjny Z5 – Umocnienie dna płytami oraz skarp i zjazdu ażurami
Budowa drenażu:
- Drenaż francuski w poboczach – DJ 3
- Drenaż kompozytowy w pasie rozdziału – km 13+800 – 14+450
Budowa oświetlenia drogowego:
- Montaż kabli, słupów, wysięgników, lamp – km 3+700 – 4+800
- Montaż kabli, słupów, wysięgników, lamp – DJ 11
- Montaż kabli, słupów, wysięgników, lamp – starodroże DK42
- Montaż rur UV – km 10+000; km 13+150
Przebudowa kolizji nN i SN:
- Przebudowa kolizji energetycznych nN nr 7 – km 15+450