W okresie 01.09.2024 – 30.09.2024 wykonano:
Roboty drogowe:
- Roboty przygotowawcze – 93,80%
- Roboty ziemne – 73,23%
- Odwodnienie korpusu drogowego – 69,95%
- Podbudowy – 64,41%
- Nawierzchnie – 49,59%
- Roboty wykończeniowe – 28,58%
- Elementy ulic – 35,21%
- Inne roboty – 8,56%
Roboty mostowe:
- PZGd-1 – 82,33%
- WD-2 – 61,65%
- MD-3 – 98,82%
- WD-5 – 90,08%
- PP-6 – 95,66%
- WD-7 – 88,90%
- WD-8 – 90,98%
- PZDd-9 – 93,07%
- WD-10 – 89,86%
- WD-11 – 92,58%
- NR 8 – 91,81%
- PRZEPUST NR 9 – 91,06%
Roboty branżowe:
- Energetyka – 96,92%
- Teletechnika – 73,23%
- Sieci wodno-kanalizacyjnej – 100%
- Gaz – 98,83%
- Budowa oświetlenia drogowego oraz zasilanie urządzeń – 32,87%
W okresie 01.08.2024 – 31.08.2024 wykonano:
Roboty drogowe:
- Wykop – skrzyżowanie 1.1; km 6+550 – 6+700
- Nasyp – km 6+300 – 6+600; DJ 3
- Warstwa mrozoochronna – skrzyżowanie 1.1
- Profilacja skarp i rowu – km 6+300 – 6+550
- Humusowanie skarp i rowów – km 4+100 – 6+550
- Umocnienie dna rowu płytą betonową – km 6+300 – 6+550
- Montaż przepustów drogowych – E6, E7, R3, R4, R32, R33
- Kruszenie skały – km 6+700
- Wymiana – DJ 21 + bypass
- Wymiana – starodroże DK42
- Nasyp – DJ 21; skrzyżowanie 1.3
- Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 – DJ 21; DJ 22
- Humusowanie – km 13+400 – 14+000
Roboty mostowe:
Obiekt PZGd-1
- Mur z gruntu zbrojonego
- Zasypka inżynierska murów oporowych
Obiekt WD-2
- Montaż zbrojenia ścian oporowych S1, S2
- Montaż deskowania ścian oporowych S1, S2
- Beton ścian oporowych S1, S2
- Montaż zbrojenia ramy ustroju nośnego (jezdnia lewa)
- Montaż deskowania ramy ustroju nośnego (jezdnia lewa)
Obiekt PE-11
- Montaż zbrojenia fundamentu części przelotowej
- Montaż deskowania fundamentu części przelotowej
- Warstwa wyrównawcza pod fundament części przelotowej obiektu (I ETAP)
Obiekt MD-3
- Hydrofobizacja powierzchni betonowych
- Ułożenie ścieków naskarpowych
Obiekt WD-7
- Przeciwspadek z ATL na jezdni
- Hydrofobizacja powierzchni betonowych
Obiekt WD-8
- Hydrofobizacja powierzchni betonowych
Obiekt WD-10
1.Przeciwspadek z ATL na jezdni
Roboty branżowe:
Przebudowa gazu średniego ciśnienia:
- Przebudowa sieci gazowej średniego ciśnienia 2GŚ – km 6+585
Budowa kanalizacji deszczowej:
- Kanalizacja deszczowa – km 6+200 – 6+800
Budowa zbiorników retencyjnych:
- Zbiornik Z2 – km 10+400 – Roboty ziemne
- Zbiornik Z2 – km 10+400 – Uszczelnienie dna i skarp matą bentonitową
- Zbiornik Z2 – km 10+400 – Umocnienie dna płytami oraz skarp i zjazdu ażurami
- Zbiornik Z5 – km 14+473 – Roboty ziemne
W okresie 01.07.2024 – 31.07.2024 wykonano:
Roboty drogowe:
- Wykop – km 6+650 – 6+90; DJ 1; skrzyżowanie 1.1
- Wykop rowów – profilacja skarp – km 7+200 – 7+900
- Wykop – kucie skały – 6+700 – 7+000
- Nasyp – km 6+300 – 6+500, skrzyżowanie 1.0
- Zasypka – Obiekt MD-3
- Warstwa mrozoochronna – km 6+700 – 7+000
- Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 6+700 – 7+000
- Umocnienie wylotów KD brukiem – km 4+800 – 5+100
- Umocnienie dna rowu płytą ażurową – km 4+380 – 4+700
- Podbudowa zasadnicza AC22P – km 6+800 – 7+000
- Podbudowa zasadnicza AC22P – skrzyżowanie 1.0
- Warstwa wiążąca AC16W – DJ 3
- Nasyp – DJ21; skrzyżowanie 1.3
- Wymiana gruntu – DJ21; skrzyżowanie 1.3
- Pobocze z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 – km 12+300 – 13+800
- Humusowanie skarp, przeciwskarp – km 13+350 – 13+850
- Obrzeża betonowe – DJ22
- Krawężniki – DJ22
- Kostka betonowa – Obiekt WD-10
- Kostka szara – DJ22
- Ściek trójkątny – km 13+900 – 14+300
- Umocnienia skarp, przeciwskarp i dna rowu płytami betonowymi – km 12+878 – 13+139 strona prawa; km 13+174 – 12+238 strona prawa
- Kaskada betonowa rowu > 25% – km 14+832 – 14+860 strona prawa
- Warstwa wiążąca AC16W – DJ18
Roboty mostowe:
OBIEKT PZGd-1
- Mur z gruntu zbrojnego
- Zasypka inżynierska murów oporowych
- Beton wieńca na konstrukcji stalowej VIACON
OBIEKT WD-2
- Montaż zbrojenia fundamentu ściany oporowej S1, S2, S3, S4
- Montaż deskowania fundamentu ściany oporowej S1, S2, S3 S4
- Beton fundamentu ściany oporowej S1, S2, S3, S4
Roboty branżowe:
Budowa zbiorników retencyjnych
- Zbiornik Z-2 – Roboty ziemne
- Zbiornik Z-2 – Uszczelnienie dna i skarp matą bentonitową
- Zbiornik Z-2 – Uszczelnienie dna płytami oraz skarp i zjazdu ażurami
W okresie 01.06.2024 – 30.06.2024 wykonano:
Roboty drogowe:
- Wykop – km 6+650 – 6+900
- Wykop rowów – profilacja skarp – km 4+000 – 7+900
- Nasyp – km 6+300 – 6+500; najazdy obiektu PZGd-1
- Zasypka – obiekt MD-3
- Osuszanie nasypu – km 6+300 – 6+500
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 6+800 – 7+000
- Warstwa wiążąca AC 16W – km 6+800 – 7+000
- Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 1
- Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 3
- Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 5
- Wykop – km 13+850 – 14+000; km 14+200 – 14+600
- Nasyp – km 14+000 – 14+200; DJ 17; DJ 18
- Wymiana gruntu – Skrzyżowanie 1.0; DJ 21
- GWN – km 14+045 – 14+167
- WUP – km 13+900 – 14+045
- WUP – km 14+246 – 14+400
- Warstwa mrozoochronna – km 13+900 – 14+045
- Warstwa mrozoochronna – km 14+246 – 14+400
- Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 13+900 – 14+045
- Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 14+246 – 14+400
- Podbudowa pomocnicza KŁSM 0/31,5 – km 13+850 – 14+000
- Humusowanie skarp i przeciwskarp – km 13+350 – 13+850
- Humusowanie skarp i przeciwskarp – km 14+800 – 15+100
- Geomembrana, uszczelnienie rowów – km 13+689 – 13+850
- Umocnienie skarp, przeciwskarp i dna rowów płytami betonowymi – km 12+878 – 13+139 str.P; km 13+174 – 13+268 str.L
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 13+840 – 14+350
- Warstwa wiążąca AC 16W – km 13+840 – 14+350
Roboty mostowe:
OBIEKT PZGD-1
- Mur z gruntu zbrojnego
- Izolacja cienka powierzchni betonowych stykających się z gruntem
- Folia kubełkowa
- Zasypka Inżynierska
OBIEKT WD-2
- Wykonanie warstwy wyrównawczej pod ławy fundamentowe
- Montaż zbrojenia ławy fundamentowej (jezdnia lewa)
- Montaż deskowania ławy fundamentowej (jezdnia lewa)
- Beton ławy fundamentowej (jezdnia lewa)
- Montaż zbrojenia ławy fundamentowej (jezdnia prawa)
- Montaż deskowania ławy fundamentowej (jezdnia prawa)
- Beton ławy fundamentowej (jezdnia prawa)
OBIEKT MD-3
- Folia kubełkowa
PRZEPUST PE-8
- Montaż balustrad na gzymsach
PRZEPUST PE-9
- Montaż balustrad na gzymsach
Roboty branżowe:
Budowa kanału technologicznego:
- Budowa kanału technologicznego – km 14+049 – 14+230
- Budowa kanału technologicznego – km 14+568 – 15+045
- Posadowienie studni SKR-2
Budowa kanalizacji deszczowej:
- Kanalizacja deszczowa – km 14+000 – 14+350
Budowa drenażu:
- Drenaż kompozytowy w pasie rozdziału – km 5+870 – 6+200
- Drenaż kompozytowy w pasie rozdziału – km 13+070 – 13+154
- Drenaż kompozytowy w pasie rozdziału – km 13+167 – 13+380
- Drenaż francuski w poboczu TG – km 13+139 – 13+175 str.L pod WD-8
- Drenaż francuski w poboczu TG – km 13+146 – 13+182 str.P pod WD-8
W okresie 01.05.2024 – 31.05.2024 wykonano:
Roboty drogowe:
- Wykop – km 6+550 – 6+900
- Nasyp – km 6+300 – 6+500
- Nasyp – Najazd PZGd-1
- Zasypki – Obiekt MD-3
- Warstwa ścieralna SMA 11S – km 7+060 – 7+820
- Wykop – km 13+850 – 14+000; km 14+300 – 14+800
- Wykop rowów + profilowanie skarp – km 13+000 – 13+350
- Nasyp – km 14+000 – 14+180
- Humusowanie pasa rozdziału – km 12+840 – 13+000
- Humusowanie pasa rozdziału – km 13+100 – 13+850
- Humusowania skarp, przeciwskarp i rowów – km 12+840 – 13+850
- Pobocze z kruszywa – km 11+450 – 13+850
- Uzupełnienie warstwy pod poboczem materiałem z gruntu niewysadzinowego – km 11+450 – 13+850
- Przywrócenie ruchu na DG 394003T – likwidacja bypassu
- Warstwa ścieralna SMA 11S – km 11+500 – 11+900 str.L
- Warstwa ścieralna SMA 11S – km 12+760 – 13+830
- Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 13
- Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 15
- Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 13
- Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 15
- Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 17
Roboty mostowe:
Obiekt PZGd-1
- Mur z gruntu zbrojnego
- Izolacja cienka powierzchni betonowych stykających się z gruntem
- Folia kubełkowa ułożenie
Obiekt MD-3
- Izolacja ustroju nośnego z papy termozgrzewalnej
- Beton gzymsów ścian oporowych
Obiekt WD-8
- Kolektor odwodnieniowy
Obiekt PZDd-9
- Folia kubełkowa ułożenie
- Beton gzymsów ścian oporowych
- Izolacja cienka ścian oporowych
Roboty branżowe:
Budowa kanalizacji deszczowej:
- Kanalizacja deszczowa – montaż włazów – km 12+800 – 13+350
Budowa kanału technologicznego:
- Budowa kanału technologicznego – km 10+235 – 10+438
- Posadowienie studni SKR-2
Budowa oświetlenia drogowego:
- Okablowanie obiektu – Obiekt PP-6
W okresie 01.04.2024 – 30.04.2024 wykonano:
Roboty drogowe:
- Wykop – km 6+600-7+000
- Nasyp – km 6+370-6+530
- Nasyp – km 4+050 – najazd PZGd-1
- Zasypka – Obiekt MD-3
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 3+770 – 3+800
- Warstwa wiążąca AC 16W – km 3+770 – 4+110 + bypass km 4+200
- Warstwa wiążąca AC 16W – km 5+800 – 6+200
- Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 11
- Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 11
- Wykop – km 14+450 – 14+700
Roboty mostowe:
Obiekt PZGd-1
- Mur z gruntu zbrojonego
- Izolacja cienka powierzchni betonowych stykających się z gruntem
- Ułożenie folii kubełkowej
- Drenaż za przyczółkami (rura drenarska z obsypaniem)
Obiekt MD-3
- Drenaż za przyczółkami (rura drenarska z obsypaniem)
- Izolacja cienka ścian oporowych S1, S2, S3, S4 oraz ścian w osi P1 i P2
Obiekt WD-8
- Przeciwspadek z asfaltu lanego na płycie ustroju nośnego
Roboty branżowe:
Budowa kanalizacji deszczowej:
- Kanalizacja deszczowa – km 12+800 – 13+350
Budowa kanału technologicznego:
- Kanał technologiczny – km 9+998 – 10+346
- Kanał technologiczny – km 13+245 – 13+279
- Kanał technologiczny – km 14+229 – 14+452
- Posadowienie studni SKR-2
Budowa oświetlenia drogowego:
- Budowa oświetlenia drogowego – układanie bednarki, rury osłonowe, postument pod słupy oświetleniowe – Obiekt WD-11
W okresie 01.03.2024 – 31.03.2024 wykonano:
Roboty drogowe:
- Zasypka – Obiekt MD-3
- Roboty związane z utrzymaniem TOR – bypass DK42
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 5+850 – 6+200
- Warstwa wiążąca AC 16W – km 5+800 – 6+200
- Wykop – km 13+200 – 13+350
- WUP – km 13+000 – 13+380
- Warstwa ścieralna AC 11S – DP 0582T
Roboty mostowe:
- Montaż zbrojenia ściany wylotowej- OBIEKT MD-3
- Montaż deskowania ściany wylotowej – OBIEKT MD-3
- Beton ściany wylotowej – OBIEKT MD-3
- Montaż zbrojenia ściany wlotowej – OBIEKT PZDd-9
- Montaż deskowania ściany wlotowej – OBIEKT PZDd-9
- Beton ściany wlotowej – OBIEKT PZDd-9
- Izolacja cienka ścian oporowych S1, S2, S3, S4 oraz ścian w osi P1 i P2 – OBIEKT PZDd-9
- Mur z gruntu zbrojonego – OBIEKT PZGd-1
- Izolacja cienka powierzchni betonowych stykających się z gruntem – OBIEKT PZGd-1
- Folia kubełkowa ułożenie – OBIEKT PZGd-1
- Drenaż za przyczółkami (rura drenarska z obsypaniem) – OBIEKT PZGd-1
Roboty branżowe:
Budowa kanalizacji deszczowej:
- Kanalizacja deszczowa – km 10+400
- Kanalizacja deszczowa – km 13+000 – 13+320
Budowa drenażu:
- km 12+607 – 12+641
- DJ1 – km 0+830 – 0+880
- DJ3 – km 0+021 – 0+800
- DJ5 – km 1+432 – 1+600
Budowa kanału technologicznego:
- Budowa kanału technologicznego – km 15+065 – 15+431
- Budowa kanału technologicznego – wciąganie peszli i pakietu w Obiekty Mostowe – km 12+622; km 13+162; km 14+457
- Posadowienie studni SKR-2
W okresie 01.02.2024 – 29.02.2024 wykonano:
Roboty drogowe:
- Zabezpieczenie robót na okres zimowy
- Roboty związane z utrzymaniem TOR – bypass DK42
- Zabezpieczenie robót na okres zimowy
- Wykop – km 13+100 – 13+350
Roboty mostowe:
- Montaż deskowania wieńca żelbetowego – I ETAP- OBIEKT PZGd-1
- Beton wieńca żelbetowego od strony Skarżyska Kamiennej – I ETAP- OBIEKT PZGd-1
- Beton fundamentu ściany oporowej S1C – OBIEKT MD-3
- Montaż zbrojenia ściany oporowej S1C – OBIEKT MD-3
- Montaż deskowania ściany oporowej S1C – OBIEKT MD-3
- Beton ściany oporowej S1C – OBIEKT MD-3
- Beton zamków prefabrykatów OPTEM – OBIEKT MD-3
- Montaż balustrad ścian oporowych – OBIEKT WD-7
- Montaż balustrad ścian oporowych – OBIEKT WD-8
- Montaż rusztowania/deskowania ustroju nośnego (segment A’) – PZDd-9
- Montaż zbrojenia ustroju nośnego (segment A’) – PZDd-9
- Beton ustroju nośnego (segment A’) – PZDd-9
- Montaż balustrad ścian oporowych – WD-10
- Montaż balustrad ścian oporowych – WD-11
Roboty branżowe:
Budowa kanalizacji deszczowej:
- Kanalizacja deszczowa – km 4+000 – 4+100
Budowa drenażu:
- km 3+920-4+023
- km 4+078-4+150
- km 7+067-7+250
- km 12+500-12+614
- km 12+628-12+667
- km 13+350-13+850
- km 14+740-14+800
- km 15+070-15+220
Budowa zbiorników retencyjnych:
- Zbiornik Z1 – km 10+403 – roboty ziemne, uszczelnienia dna i skarp zbiorników, umocnienie dna, skarp i zjazdów zbiorników
W okresie 01.01.2024 – 31.01.2024 wykonano:
Roboty drogowe:
- Zabezpieczenie robót na okres zimowy
- Roboty związane z utrzymaniem TOR-bypass DK42
- Wykop – km 13+100 – 13+35
Roboty mostowe:
1. Montaż zbrojenia wieńca żelbetonowego konstrukcji stalowej – Obiekt PZGd-1
2. Montaż deskowania wieńca żelbetonowego – I ETAP – Obiekt PZGd-1
3. Beton wieńca żelbetonowego od strony Starachowic – I ETAP – Obiekt PZGd-1
4. Montaż zbrojenia fundamentu ściany oporowej S1C – Obiekt MD-3
5. Montaż deskowania fundamentu ściany oporowej S1C – Obiekt MD-3
6. Beton fundamentu ściany oporowej S1C – Obiekt MD-3
7. Montaż deskowań/rusztowań ustroju nośnego (Segment A’) – Obiekt PZDd-9
Roboty branżowe:
Budowa zbiorników retencyjnych:
1. Zbiornik Z1 – km 10+403 – roboty ziemne, uszczelnienia dna i skarp zbiorników, umocnienie dna, skarp i zjazdów zbiorników
W okresie 01.12.2023 – 31.12.2023 wykonano:
Roboty drogowe:
- Umocnienia rowów – km 9+020 – 9+200
- Wykop – km 13+150 – 13+350
Roboty mostowe:
- Montaż prefabrykatów o przekroju łukowym – Obiekt MD-3
- Montaż barieroporęczy na obiekcie – Obiekt WD-7
- Przygotowanie podłoża pod rusztowania ustroju nośnego (segment A’) – Obiekt PZDd-9
- Montaż barieroporęczy na obiekcie – Obiekt WD-10
Roboty Branżowe:
- Zbiornik Z4 – km 9+380 – Uszczelnienia dna i skarp zbiorników, umocnienia dna, skarp i zjazdów zbiorników
W okresie 01.11.2023 – 30.11.2023 wykonano:
Roboty drogowe
- Humusowanie pasa rozdziału – km 8+000 – 9+000
- Humusowanie pasa rozdziału – km 4+100 – 5+800
- Nasyp – Zatoka ITD
- Nasyp-najazdy PZGd-1
- Podbudowa pomocnicza C5/6- km 5+950-6+200
- Podbudowa zasadnicza KŁMS 0/31,5-DJ1
- Podbudowa zasadnicza KŁMS 0/31,5 -km5+850-6+300
- Podbudowa zasadnicza KŁMS 0/31,5-DJ11
- Zasypka obiektu- Obiekt MD3
- Krawężnik drogowy+ obrzeża- DJ11
- Warstwa wiążąca AC 16W-DJ1
- Wykop km 12+840-340
- WUP KM 12+840-13+340
- Warstwa wiążąca AC 16W- DJ 17
- Warstwa wiążąca AC 16W-dojazdy DG km 14+457
Roboty mostowe
- Izolacja z papy zgrzewalnej na ustroju nośnym obiektu skrzynkowego DD i S-Obiekt PZGd-1
- Beton ochronny papy na ustroju nośnym DD i ST-Obiekt PZGd-1
- Montaż zbrojenia ściany segment A w osi P1-Obiekt MD3
- Beton ściany segment A w osi P1-Obiekt MD3
- Montaż zbrojenia ściany segment C w osi P2 – Obiekt MD3
- Beton ściany segment C w osi P2- Obiekt MD3
- Montaż zbrojenia ustroju nośnego (segment A)- Obiekt PZDd-9
- Roboty branżowe
- Przebudowa kolizji WN
- Montaż przewodu OPGW – Przęsła nr 50-63, 25/1-27
- Wycinka pasa technologicznego dla linii WN – Przęsła nr 36-64
- Budowa oświetlenia drogowego
- Budowa oświetlenia – km 4+000-4+500 str. P
- Budowa fundamentów pod słupy oświetleniowe DJ 11
- Przebudowa kolizji teletechnicznych
- Budowa kanału technologicznego – km 12+624-13+154
- Budowa kanału technologicznego – km 10+345- 10+654
- Posadowienie studni SKR- 2
- Wykonanie kanalizacji deszczowej
- Kanalizacja deszczowa – km 6+200-6+300
- Kanalizacja deszczowa – km 12+960-13+080
- Kanalizacja deszczowa- montaż wylotów kanalizacyjnych prefabrykowanych betonowych- km 4+900-5+100
- Kanalizacja deszczowa- montaż wylotów kanalizacyjnych prefabrykowanych betonowych km 5+600- 5+900
- Budowa zbiorników retencyjnych
- Zbiornik Z 2 – km 10+403 – Odhumusowanie, roboty ziemne, uszczelnienia dna i skarp zbiorników, umocnienie dna i zjazdów zbiorników
W okresie od 01.10.2023 – 31.10.2023 wykonano:
Roboty drogowe
1.Wykop rowów + skarpowanie – km 10+300 – 10+800
2.Skarpowanie – km 4+800 – 5+300 str. P
3.Wykop – kucie skały – km 5+900 – 6+100; km 6+800 – 7+000
4.Nasyp – km 10+800 – 10+900
5.Nasyp – Starodroże DK42
6.Nasyp – Zasypanie stanowisk pod rdestowcu – km 9+500; km 10+050; km 9+900
7.Nasyp – Zatoka ITD.
8.Warstwa mrozoochronna – Zatoka ITD.
9.Warstwa mrozoochronna – DJ 11
10.Podbudowa zasadnicza KŁSM – DJ 1
11.Układanie kostki na chodniku – DP 0574T
12.Warstwa ścieralna SMA 8 – km 8+050 – 9+150
13.Warstwa ścieralna SMA 8 – km 4+200 – 5+300
14.Wykop – km 12+825 – 13+150
15.Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem – dojazd Obiekt WD-7
16.Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem – DG Obiekt WD-10
17.Ściek trójkątny – km 14+750 – 15+170
18.Umocnienie rowu ażurami – Rów nr 7
19.Ściek korytkowy – km 12+700 – 13+000
20.Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 17
21.Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 15+050-15+150
22.Warstwa ścieralna SMA 8 – km 11+350 – 12+750
Roboty mostowe
1.Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej ST segment A’ (ściany pionowe + płyta strop)- Obiekt PZGd-1
2.Beton konstrukcji skrzynkowej ST (segment A’)- Obiekt PZGd-1
3.Montaż konstrukcji nośnej z blachy falistej o przekroju łukowym (nitka prawa)- Obiekt PZGd-1
4.Montaż zbrojenia ściany segment B w osi P1- Obiekt MD-3
5.Beton ściany segment B w osi P1- Obiekt MD-3
6.Montaż kolektora odwadniającego płytę pomostu- Obiekt WD-5
7.Montaż barieroporęczy na obiekcie- Obiekt WD-5
8.Montaż balustrad aluminiowych na ścianach oporowych- Obiekt WD-5
9.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD-5
10.Montaż balustrad aluminiowych – Obiekt PP-6
11.Beton ochronny izolacji_ Obiekt PP-6
12.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD7
13.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD8
14.Montaż barieroporęczy na obiekcie-Obiekt WD8
15.Montaż balustrad aluminiowych na ścianach oporowych_-Obiekt WD8
16.Montaż zbrojenia ściany w osi P2, segment A’ – Obiekt PZDd-9
17.Beton ściany w osi P2, segment A’- Obiekt PZDd-9
18.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych – Obiekt WD10
19.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD11
Roboty branżowe
Przebudowa kolizji WN
1.Zabudowa fundamentów słupów WN wraz z uziemieniami – Słup WN nr 26, 25/1
2.Zabudowa stanowisk WN – Słup WN nr 25, 28
3.Montaż konstrukcji słupów – Słup WN nr 25/1
4.Demontaż linii – Przęsła słupów nr 24 – 29
5.Podwieszenie przewodów fazowych oraz odgromowych – Przęsła slupów nr 24 – 29
6.Podwieszenie przewodu OPGW – Przęsła słupów nr 36 – 50
Budowa Oświetlenia drogowego
1.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – km 3+750 – 4+100 str. L
2.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – km 3+750 – 4+100 str. P
3.Budowa oświetlenia, układanie rur, montaż fundamentów – km 3+800 – 4+300 str. P
4.Budowa oświetlenia, układanie rur, montaż fundamentów – DG 394003T
5.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – DG 379010T
6.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – km 4+100 – 4+800 str. L
7.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – Zatoka ITD.
8.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – DJ 20
9.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – DJ 19
Przebudowa kolizji teletechnicznych:
1.Budowa kanału technologicznego – km 9+450 – 9+896
2.Posadowienie studni SKR-2
Budowa kanalizacji deszczowej:
1.Kanalizacja deszczowa – km 4+500 – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych
2.Kanalizacja deszczowa – km 15+000 – 15+200 – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych
W okresie 01.09.2023 – 30.09.2023 wykonano:
Roboty drogowe
1. Wykop – km 6+800 – 7+000
2. Wykop – sarkofag prawy – Obiekt PZGd-1
3. Wykop – stanowiska rdestowca – km 9+500
4. Wykop rowów i skarpowanie – km 5+400 – 5+900
5. Wykop rowów i skarpowanie – km 7+200 – 9+000
6. Nasyp – zatoka ITD.
7. Nasyp – skrzyżowanie 1.0
8. Nasyp – DJ 10.
9. Nasyp – DJ 1
10. Nasyp na najazdy – Obiekt PZGd-1 (sarkofag)
11. WUP C0,4/0,5 – km 6+900 – 7+220
12. Warstwa mrozoochronna – km 6+900 – 7+220
13. Warstwa mrozoochronna – skrzyżowanie 1.0
14. Warstwa mrozoochronna – zatoka ITD.
15. Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 6+900 – 7+200
16. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 6+900 – 7+220
17. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DP 0574T
18. Zasypka pasa rozdziału – km 4+850 – 5+350
19. Zasypka pasa rozdziału – km 5+500 – 5+850
20. Ściek trójkątny – km 5+000 – 5+350
21. Ściek trójkątny – km 5+500 – 5+850
22. Ściek trójkątny – km 9+030 – 9+200
23. Ściek trójkątny – km 3+920 – 3+970
24. Ściek korytkowy – km 4+850 – 5+300
25. Obrzeże chodnika – DP 0574T
26. Geomembrana na najazdach – Obiekt PZGd-1
27. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 3+800 – 4+105
28. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 6+840 – 7+240
29. Podbudowa zasadnicza AC 22P – Obiekt WD-5
30. Warstwa wiążąca AC 16W – km 4+800 – 5+300 str. P
31. Warstwa wiążąca AC 16W – km 6+840 – 7+240
32. Warstwa wiążąca AC 16W – Obiekt WD-5
33. Warstwa ścieralna AC 11S – Obiekt WD-5
34. Humusowanie – km 12+700 – 12+800
35. Wykop – km 12+820 – 13+000
36. Wykop – km 13+000 – 13+100
37. Wykop – km 13+200 – 13+300
38. Wykop – km 13+700 – 13+900
39. Wykop – km 14+600 – 14+700
40. Nasyp – km 13+560 – 13+630
41. WUP C0,4/0,5 – km 12+825 – 13+000
42. Warstwa mrozoochronna – km 12+825 – 13+000
43. Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 12+825 – 13+000
44. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 12+825 – 13+000
45. GWN – km 13+560 – 13+640
46. Podbudowa pomocnicza – km 13+560 – 13+900
47. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 13+560 – 13+780
48. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DJ 14
49. Warstwa mrozoochronna – DG Obiekt WD-7
50. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DG Obiekt WD-7
51. WUP – DP 0582T
52. Warstwa mrozoochronna – DP 0582T
53. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DP 0582T
54. Odhumusowanie – DG Obiekt WD-10
55. Warstwa mrozoochronna – DG Obiekt WD-10
56. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DG Obiekt WD-10
57. Ściek trójkątny – km 14+750 – 15+100
58. Umocnienie ażurami – Rów nr 7
59. Ściek korytkowy – km 12+700 – 13+000
60. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 12+540 – 12+900
61. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 13+360 – 13+900
62. Podbudowa zasadnicza AC 22P – Obiekt WD-8
63. Warstwa wiążąca AC 16W – km 12+450 – 12+870
64. Warstwa wiążąca AC 16W – km 13+380 – 13+880
65. Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 14
66. Warstwa wiążąca AC 16W – Obiekt WD-8
67. Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 14
68. Warstwa ścieralna AC 11S – Obiekt WD-8
Roboty mostowe
1.Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej ST segment A (ściany pionowe + płyta strop)- Obiekt PZGd-1
2. Beton konstrukcji skrzynkowej ST (segment A)- Obiekt PZGd-1
3. Montaż konstrukcji nośnej z blachy falistej o przekroju łukowym (jezdnia lewa)- Obiekt PZGd-1
4.Beton podkładowy pod fundament ściany bocznej S1- Obiekt MD-3
5. Montaż zbrojenia ściany bocznej S2 -Obiekt MD-3
6. Beton ściany bocznej S2 -Obiekt MD-3
7. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-5
8. Izolacja z papy termozgrzewalnej na obiekcie- Obiekt PP-6
9. Izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pomostu (jezdnia)- Obiekt WD-7
10. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-7
11. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-8
12. Montaż zbrojenia ściany w osi P2, segment A- Obiekt PZDd-9
13. Beton ściany w osi P2, segment A- Obiekt PZDd-9
14. Izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pomostu- Obiekt WD-10
15. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-10
16. Izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pomostu – Obiekt WD-11
17. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu – Obiekt WD-11
18. Nawierzchni izolacja na kapach chodnikowych- Obiekt WD-11
Roboty branżowe
Przebudowa kolizji WN:
1.Montaż konstrukcji słupów – słupy WN nr 26, 27
2.Zabudowa fundamentów słupów WN wraz z uziemieniami – słupy WN nr 26, 27
3. Wykonywanie naciągów linii WN – słupy WN nr 36-38, 64-66, 44-45, 51-52, 58-61, 61-61/1
Przebudowa kolizji teletechnicznych:
1.Budowa kanału technologicznego – km 7+058
2.Budowa kanału technologicznego – km 13+694 – 14+048
3.Posadowienie studni SKR-2
4.Posadowienie studni SKR-1
Budowa kanalizacji deszczowej:
1.Kanalizacja deszczowa – km 12+880 – 12+920
2.Kanalizacja deszczowa – km 13+150
3.Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 4+900 – 5+300
4. Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 5+500 – 5+900
5. Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 10+300 – 10+800
6.Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 13+300 – 13+600
W okresie 01.08.2023 – 31.08.2023 wykonano:
Roboty drogowe
- Odhumusowanie – DJ 11
- Wykop – km 5+950 – 6+100 (skała)
- Wykop pod skrzynkę – starodroże DK 42 – Obiekt PZGd-1
- Nasyp – DJ 1
- WUP C0,4/0,5 – km 3+800 – 4+050
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej gr. 20 cm – km 3+800 – 4+050
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej gr. 22 cm – DP 0574T
- Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm – km 3+800 – 4+050
- Podbudowa KŁSM gr. 20 cm – km 3+800 – 4+050
- Ściek trójkątny str. P – km 4+900-5+350, km 5+500-5+850, km 9+020-9+200
- Ściek trójkątny str. L – km 4+900-5+350, km 5+500-5+850, km 9+060-9+200
- Rozbiórka podbudowy z kruszywa – starodroże DK42 – km 3+800 – 4+100
- Rozbiórka nawierzchni bitumicznej – starodroże DK42 – km 3+800 – 4+100
- Zasypka pasa rozdziału – km 8+500 – 9+200, km 4+900 – 5+400, km 10+300 – 10+800
- Skarpowanie nasypu drogowego – km 4+100 – 5+400
- Warstwa wiążąca AC 16W – km 10+350 – 10+750 str. L
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 4+850 – 5+300
- Skarpowanie nasypu drogowego – km 4+100 – 5+400
- Warstwa wiążąca AC 16W – km 10+350 – 10+750 str. L
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 4+850 – 5+300
- Humusowanie – km 11+900 – 12+800
- Wykop – km 12+840 – 13+000
- Wykop – km 13+250 – 13+300
- Kucie skały – km 12+840 – 13+000
- Nasyp – km 13+580 – 13+650
- GWN – km 15+135 – 15+200
- WUP – km 12+560 – 12+700
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej gr. 20 cm – km 12+560 – 12+700
- Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm – km 12+560 – 12+700
- Podbudowa z kruszywa KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm – km 12+560 – 12+900
- Podbudowa z kruszywa KŁSM 0/31,5 gr. 17 cm – km 15+135 – 15+200
- Podbudowa z kruszywa KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm – km 15+135 – 15+200
- Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 14+750 – 15+080
- Zasypka inżynierska – Przepust PE-8
Roboty mostowe
- Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej DD1 segment A’ (ściany pionowe + płyta strop) – Obiekt PZGd-1
- Beton konstrukcji skrzynkowej DD1 (segment A’)- Obiekt PZGd-1
- Beton podkładowy pod obiekt ST- Obiekt PZGd-1
- Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej ST segment A, B, A’ (fundamenty)- Obiekt PZGd-1
- Beton konstrukcji skrzynkowej ST segment A, B, A’ (fundamenty) – Obiekt PZGd-1
- Montaż krawężników na obiekcie – Obiekt WD-8
- Montaż desek gzymsowych na obiekcie – Obiekt WD-8
- Montaż zbrojenia kap chodnikowych – Obiekt WD-8
- Montaż kotew talerzowych – Obiekt WD-8
- Beton kap chodnikowych – Obiekt WD-8
- Montaż zbrojenia ściany oporowej S2 – Obiekt PZDd-9
- Beton ściany oporowej S2 – Obiekt PZDd-9
- Izolacja cienka segmentu D i E – Przepust PE-8
- Izolacja cienka segmentu C – Przepust PE-9
- Montaż zbrojenia fundamentu w osi P1 i P2 – Obiekt MD-3
- Beton fundamentu w osi P1 i P2 – Obiekt MD-3
- Montaż zbrojenia fundamentu ścian bocznych S2, S3, S4 – Obiekt MD-3
- Beton fundamentu ścian bocznych S2, S3, S4 – Obiekt MD-3
- Drenaż za płytami przejściowymi – Obiekt WD-10
- Beton podkładowy pod płyty przejściowe – Obiekt WD-11
- Montaż zbrojenia płyt przejściowych – Obiekt WD-11
- Beton płyt przejściowych – Obiekt WD-11
- Drenaż za płytami przejściowymi – Obiekt WD-11
Roboty branżowe
Przebudowa kolizji WN:
- Wyłączenie linii WN Starachowice – Bór
- Wykonywanie naciągów linii WN – słupy WN nr 41-42, 45-51, 52-58, 61-64
Przebudowa kolizji teletechnicznych:
- Budowa kanału technologicznego – km 7+937 – 8+055
- Budowa kanału technologicznego – km 5+873 – 6+293
- Budowa kanału technologicznego – km 4+666 – 4+939
- Posadowienie studni SKR2
Budowa kanalizacji deszczowej:
- Kanalizacja deszczowa – km 12+800 – 12+840
- Kanalizacja deszczowa – km 14+200 – 14+300
- Kanalizacja deszczowa – km 14+460
Budowa drenażu:
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 5+600 – 5+900
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 7+400 – 7+550
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 8+200 – 8+500
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 8+500 – 8+810
- Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 8+850 – 8+970