Postęp robót 2024-10-11T08:33:52+00:00
Zaawansowanie procentowe prac projektowych [%]: 98,31 %
Zaawansowanie procentowe robót budowlanych[%]: 61,24 %
Zaawansowanie finansowe Kontraktu [%]: 79,69 %

W okresie 01.09.2024 – 30.09.2024 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Roboty przygotowawcze – 93,80%
  2. Roboty ziemne – 73,23%
  3. Odwodnienie korpusu drogowego – 69,95%
  4. Podbudowy – 64,41%
  5. Nawierzchnie – 49,59%
  6. Roboty wykończeniowe – 28,58%
  7. Elementy ulic – 35,21%
  8. Inne roboty – 8,56%

Roboty mostowe:

  1. PZGd-1 – 82,33%
  2. WD-2 – 61,65%
  3. MD-3 – 98,82%
  4. WD-5 – 90,08%
  5. PP-6 – 95,66%
  6. WD-7 – 88,90%
  7. WD-8 – 90,98%
  8. PZDd-9 – 93,07%
  9. WD-10 – 89,86%
  10. WD-11 – 92,58%
  11. NR 8 – 91,81%
  12. PRZEPUST NR 9 – 91,06%

Roboty branżowe:

  • Energetyka – 96,92%
  • Teletechnika – 73,23%
  • Sieci wodno-kanalizacyjnej – 100%
  • Gaz – 98,83%
  • Budowa oświetlenia drogowego oraz zasilanie urządzeń – 32,87%

W okresie 01.08.2024 – 31.08.2024 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Wykop – skrzyżowanie 1.1; km 6+550 – 6+700
  2. Nasyp – km 6+300 – 6+600; DJ 3
  3. Warstwa mrozoochronna – skrzyżowanie 1.1
  4. Profilacja skarp i rowu – km 6+300 – 6+550
  5. Humusowanie skarp i rowów – km 4+100 – 6+550
  6. Umocnienie dna rowu płytą betonową – km 6+300 – 6+550
  7. Montaż przepustów drogowych – E6, E7, R3, R4, R32, R33
  8. Kruszenie skały – km 6+700
  9. Wymiana – DJ 21 + bypass
  10. Wymiana – starodroże DK42
  11. Nasyp – DJ 21; skrzyżowanie 1.3
  12. Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 – DJ 21; DJ 22
  13. Humusowanie – km 13+400 – 14+000

Roboty mostowe:

Obiekt PZGd-1

  1. Mur z gruntu zbrojonego
  2. Zasypka inżynierska murów oporowych

Obiekt WD-2

  1. Montaż zbrojenia ścian oporowych S1, S2
  2. Montaż deskowania ścian oporowych S1, S2
  3. Beton ścian oporowych S1, S2
  4. Montaż zbrojenia ramy ustroju nośnego (jezdnia lewa)
  5. Montaż deskowania ramy ustroju nośnego (jezdnia lewa)

Obiekt PE-11

  1. Montaż zbrojenia fundamentu części przelotowej
  2. Montaż deskowania fundamentu części przelotowej
  3. Warstwa wyrównawcza pod fundament części przelotowej obiektu (I ETAP)

Obiekt MD-3

  1. Hydrofobizacja powierzchni betonowych
  2. Ułożenie ścieków naskarpowych

Obiekt WD-7 

  1. Przeciwspadek z ATL na jezdni
  2. Hydrofobizacja powierzchni betonowych

Obiekt WD-8

  1. Hydrofobizacja powierzchni betonowych

Obiekt WD-10 

1.Przeciwspadek z ATL na jezdni

Roboty branżowe:

Przebudowa gazu średniego ciśnienia:

  1. Przebudowa sieci gazowej średniego ciśnienia 2GŚ – km 6+585

Budowa kanalizacji deszczowej:

  1. Kanalizacja deszczowa – km 6+200 – 6+800

Budowa zbiorników retencyjnych:

  1. Zbiornik Z2 – km 10+400 – Roboty ziemne
  2. Zbiornik Z2 – km 10+400 – Uszczelnienie dna i skarp matą bentonitową
  3. Zbiornik Z2 – km 10+400 – Umocnienie dna płytami oraz skarp i zjazdu ażurami
  4. Zbiornik Z5 – km 14+473 – Roboty ziemne

W okresie 01.07.2024 – 31.07.2024 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Wykop – km 6+650 – 6+90; DJ 1; skrzyżowanie 1.1
  2. Wykop rowów – profilacja skarp – km 7+200 – 7+900
  3. Wykop – kucie skały – 6+700 – 7+000
  4. Nasyp – km 6+300 – 6+500, skrzyżowanie 1.0
  5. Zasypka – Obiekt MD-3
  6. Warstwa mrozoochronna – km 6+700 – 7+000
  7. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 6+700 – 7+000
  8. Umocnienie wylotów KD brukiem – km 4+800 – 5+100
  9. Umocnienie dna rowu płytą ażurową – km 4+380 – 4+700
  10. Podbudowa zasadnicza AC22P – km 6+800 – 7+000
  11. Podbudowa zasadnicza AC22P – skrzyżowanie 1.0
  12. Warstwa wiążąca AC16W – DJ 3
  13. Nasyp – DJ21; skrzyżowanie 1.3
  14. Wymiana gruntu – DJ21; skrzyżowanie 1.3
  15. Pobocze z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 – km 12+300 – 13+800
  16. Humusowanie skarp, przeciwskarp – km 13+350 – 13+850
  17. Obrzeża betonowe – DJ22
  18. Krawężniki – DJ22
  19. Kostka betonowa –  Obiekt WD-10
  20. Kostka szara – DJ22
  21. Ściek trójkątny – km 13+900 – 14+300
  22. Umocnienia skarp, przeciwskarp i dna rowu płytami betonowymi – km 12+878 – 13+139 strona prawa; km 13+174 – 12+238 strona prawa
  23. Kaskada betonowa rowu > 25% – km 14+832 – 14+860 strona prawa
  24. Warstwa wiążąca AC16W – DJ18

Roboty mostowe:

OBIEKT PZGd-1

  1. Mur z gruntu zbrojnego
  2. Zasypka inżynierska murów oporowych
  3. Beton wieńca na konstrukcji stalowej VIACON

OBIEKT WD-2

  1. Montaż zbrojenia fundamentu ściany oporowej S1, S2, S3, S4
  2. Montaż deskowania fundamentu ściany oporowej S1, S2, S3 S4
  3. Beton fundamentu ściany oporowej S1, S2, S3, S4

Roboty branżowe:

Budowa zbiorników retencyjnych

  1. Zbiornik Z-2 – Roboty ziemne
  2. Zbiornik Z-2 – Uszczelnienie dna i skarp matą bentonitową
  3. Zbiornik Z-2 – Uszczelnienie dna płytami oraz skarp i zjazdu ażurami

W okresie 01.06.2024 – 30.06.2024 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Wykop – km 6+650 – 6+900
  2. Wykop rowów – profilacja skarp – km 4+000 – 7+900
  3. Nasyp – km 6+300 – 6+500; najazdy obiektu PZGd-1
  4. Zasypka – obiekt MD-3
  5. Osuszanie nasypu – km 6+300 – 6+500
  6. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 6+800 – 7+000
  7. Warstwa wiążąca AC 16W – km 6+800 – 7+000
  8. Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 1
  9. Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 3
  10. Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 5
  11. Wykop – km 13+850 – 14+000; km 14+200 – 14+600
  12. Nasyp – km 14+000 – 14+200; DJ 17; DJ 18
  13. Wymiana gruntu – Skrzyżowanie 1.0; DJ 21
  14. GWN – km 14+045 – 14+167
  15. WUP – km 13+900 – 14+045
  16. WUP – km 14+246 – 14+400
  17. Warstwa mrozoochronna – km 13+900 – 14+045
  18. Warstwa mrozoochronna – km 14+246 – 14+400
  19. Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 13+900 – 14+045
  20. Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 14+246 – 14+400
  21. Podbudowa pomocnicza KŁSM 0/31,5 – km 13+850 – 14+000
  22. Humusowanie skarp i przeciwskarp – km 13+350 – 13+850
  23. Humusowanie skarp i przeciwskarp – km 14+800 – 15+100
  24. Geomembrana, uszczelnienie rowów – km 13+689 – 13+850
  25. Umocnienie skarp, przeciwskarp i dna rowów płytami betonowymi – km 12+878 – 13+139 str.P; km 13+174 – 13+268 str.L
  26. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 13+840 – 14+350
  27. Warstwa wiążąca AC 16W – km 13+840 – 14+350

Roboty mostowe:

OBIEKT PZGD-1

  1. Mur z gruntu zbrojnego
  2. Izolacja cienka powierzchni betonowych stykających się z gruntem
  3. Folia kubełkowa
  4. Zasypka Inżynierska

OBIEKT WD-2

  1. Wykonanie warstwy wyrównawczej pod ławy fundamentowe
  2. Montaż zbrojenia ławy fundamentowej (jezdnia lewa)
  3. Montaż deskowania ławy fundamentowej (jezdnia lewa)
  4. Beton ławy fundamentowej (jezdnia lewa)
  5. Montaż zbrojenia ławy fundamentowej (jezdnia prawa)
  6. Montaż deskowania ławy fundamentowej (jezdnia prawa)
  7. Beton ławy fundamentowej (jezdnia prawa)

OBIEKT MD-3

  1. Folia kubełkowa

PRZEPUST PE-8

  1. Montaż balustrad na gzymsach

PRZEPUST PE-9

  1. Montaż balustrad na gzymsach

Roboty branżowe:

Budowa kanału technologicznego:

  1. Budowa kanału technologicznego – km 14+049 – 14+230
  2. Budowa kanału technologicznego – km 14+568 – 15+045
  3. Posadowienie studni SKR-2

Budowa kanalizacji deszczowej:

  1. Kanalizacja deszczowa – km 14+000 – 14+350

Budowa drenażu:

  1. Drenaż kompozytowy w pasie rozdziału – km 5+870 – 6+200
  2. Drenaż kompozytowy w pasie rozdziału – km 13+070 – 13+154
  3. Drenaż kompozytowy w pasie rozdziału – km 13+167 – 13+380
  4. Drenaż francuski w poboczu TG – km 13+139 – 13+175 str.L pod WD-8
  5. Drenaż francuski w poboczu TG – km 13+146 – 13+182 str.P pod WD-8

W okresie 01.05.2024 – 31.05.2024 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Wykop – km 6+550 – 6+900
  2. Nasyp – km 6+300 – 6+500
  3. Nasyp – Najazd PZGd-1
  4. Zasypki – Obiekt MD-3
  5. Warstwa ścieralna SMA 11S – km 7+060 – 7+820
  6. Wykop – km 13+850 – 14+000; km 14+300 – 14+800
  7. Wykop rowów + profilowanie skarp – km 13+000 – 13+350
  8. Nasyp – km 14+000 – 14+180
  9. Humusowanie pasa rozdziału – km 12+840 – 13+000
  10. Humusowanie pasa rozdziału – km 13+100 – 13+850
  11. Humusowania skarp, przeciwskarp i rowów – km 12+840 – 13+850
  12. Pobocze z kruszywa – km 11+450 – 13+850
  13. Uzupełnienie warstwy pod poboczem materiałem z gruntu niewysadzinowego – km 11+450 – 13+850
  14. Przywrócenie ruchu na DG 394003T – likwidacja bypassu
  15. Warstwa ścieralna SMA 11S – km 11+500 – 11+900 str.L
  16. Warstwa ścieralna SMA 11S – km 12+760 – 13+830
  17. Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 13
  18. Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 15
  19. Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 13
  20. Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 15
  21. Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 17

Roboty mostowe:

Obiekt PZGd-1

  1. Mur z gruntu zbrojnego
  2. Izolacja cienka powierzchni betonowych stykających się z gruntem
  3. Folia kubełkowa ułożenie

Obiekt MD-3

  1. Izolacja ustroju nośnego z papy termozgrzewalnej
  2. Beton gzymsów ścian oporowych

Obiekt WD-8

  1. Kolektor odwodnieniowy

Obiekt PZDd-9

  1. Folia kubełkowa ułożenie
  2. Beton gzymsów ścian oporowych
  3. Izolacja cienka ścian oporowych

Roboty branżowe:

Budowa kanalizacji deszczowej:

  1. Kanalizacja deszczowa – montaż włazów  – km 12+800 – 13+350

Budowa kanału technologicznego:

  1. Budowa kanału technologicznego – km 10+235 – 10+438
  2. Posadowienie studni SKR-2

Budowa oświetlenia drogowego:

  1. Okablowanie obiektu – Obiekt PP-6

W okresie 01.04.2024 – 30.04.2024 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Wykop – km 6+600-7+000
  2. Nasyp – km 6+370-6+530
  3. Nasyp – km 4+050 – najazd PZGd-1
  4. Zasypka – Obiekt MD-3
  5. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 3+770 – 3+800
  6. Warstwa wiążąca AC 16W – km 3+770 – 4+110 + bypass km 4+200
  7. Warstwa wiążąca AC 16W – km 5+800 – 6+200
  8. Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 11
  9. Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 11
  10. Wykop – km 14+450 – 14+700

Roboty mostowe:

Obiekt PZGd-1

  1. Mur z gruntu zbrojonego
  2. Izolacja cienka powierzchni betonowych stykających się z gruntem
  3. Ułożenie folii kubełkowej
  4. Drenaż za przyczółkami (rura drenarska z obsypaniem)

Obiekt MD-3

  1. Drenaż za przyczółkami (rura drenarska z obsypaniem)
  2. Izolacja cienka ścian oporowych S1, S2, S3, S4 oraz ścian w osi P1 i  P2

Obiekt WD-8

  1. Przeciwspadek z asfaltu lanego na płycie ustroju nośnego

Roboty branżowe: 

Budowa kanalizacji deszczowej:

  1. Kanalizacja deszczowa – km 12+800 – 13+350

Budowa kanału technologicznego:

  1. Kanał technologiczny – km 9+998 – 10+346
  2. Kanał technologiczny – km 13+245 – 13+279
  3. Kanał technologiczny – km 14+229 – 14+452
  4. Posadowienie studni SKR-2

Budowa oświetlenia drogowego:

  1. Budowa oświetlenia drogowego – układanie bednarki, rury osłonowe, postument pod słupy oświetleniowe – Obiekt WD-11

W okresie 01.03.2024 – 31.03.2024 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Zasypka – Obiekt MD-3
  2. Roboty związane z utrzymaniem TOR – bypass DK42
  3. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 5+850 – 6+200
  4. Warstwa wiążąca AC 16W – km 5+800 – 6+200
  5. Wykop – km 13+200 – 13+350
  6. WUP – km 13+000 – 13+380
  7. Warstwa ścieralna AC 11S – DP 0582T

Roboty mostowe:

  1. Montaż zbrojenia ściany wylotowej- OBIEKT MD-3
  2. Montaż deskowania ściany wylotowej – OBIEKT MD-3
  3. Beton ściany wylotowej – OBIEKT MD-3
  4. Montaż zbrojenia ściany wlotowej – OBIEKT PZDd-9
  5. Montaż deskowania ściany wlotowej – OBIEKT PZDd-9
  6. Beton ściany wlotowej – OBIEKT PZDd-9
  7. Izolacja cienka ścian oporowych S1, S2, S3, S4 oraz ścian w osi P1 i P2 – OBIEKT PZDd-9
  8. Mur z gruntu zbrojonego – OBIEKT PZGd-1
  9. Izolacja cienka powierzchni betonowych stykających się z gruntem – OBIEKT PZGd-1
  10. Folia kubełkowa ułożenie – OBIEKT PZGd-1
  11. Drenaż za przyczółkami (rura drenarska z obsypaniem) – OBIEKT PZGd-1

Roboty branżowe:

Budowa kanalizacji deszczowej:

  1. Kanalizacja deszczowa – km 10+400
  2. Kanalizacja deszczowa – km 13+000 – 13+320

Budowa drenażu:

  1. km 12+607 – 12+641
  2. DJ1 – km 0+830 – 0+880
  3. DJ3 – km 0+021 – 0+800
  4. DJ5 – km 1+432 – 1+600

Budowa kanału technologicznego:

  1. Budowa kanału technologicznego – km 15+065 – 15+431
  2. Budowa kanału technologicznego – wciąganie peszli i pakietu w Obiekty Mostowe – km 12+622; km 13+162; km 14+457
  3. Posadowienie studni SKR-2

W okresie 01.02.2024 – 29.02.2024 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Zabezpieczenie robót na okres zimowy
  2. Roboty związane z utrzymaniem TOR – bypass DK42
  3. Zabezpieczenie robót na okres zimowy
  4. Wykop – km 13+100 – 13+350

Roboty mostowe:

  1. Montaż deskowania wieńca żelbetowego – I ETAP- OBIEKT PZGd-1
  2. Beton wieńca żelbetowego od strony Skarżyska Kamiennej – I ETAP- OBIEKT PZGd-1
  3. Beton fundamentu ściany oporowej S1C – OBIEKT MD-3
  4. Montaż zbrojenia ściany oporowej S1C – OBIEKT MD-3
  5. Montaż deskowania ściany oporowej S1C – OBIEKT MD-3
  6. Beton ściany oporowej S1C – OBIEKT MD-3
  7. Beton zamków prefabrykatów OPTEM – OBIEKT MD-3
  8. Montaż balustrad ścian oporowych – OBIEKT WD-7
  9. Montaż balustrad ścian oporowych – OBIEKT WD-8
  10. Montaż rusztowania/deskowania ustroju nośnego (segment A’) – PZDd-9
  11. Montaż zbrojenia ustroju nośnego (segment A’) – PZDd-9
  12. Beton ustroju nośnego (segment A’) – PZDd-9
  13. Montaż balustrad ścian oporowych – WD-10
  14. Montaż balustrad ścian oporowych – WD-11

Roboty branżowe:

Budowa kanalizacji deszczowej:

  1. Kanalizacja deszczowa – km 4+000 – 4+100

Budowa drenażu:

  1. km 3+920-4+023
  2. km 4+078-4+150
  3. km 7+067-7+250
  4. km 12+500-12+614
  5. km 12+628-12+667
  6. km 13+350-13+850
  7. km 14+740-14+800
  8. km 15+070-15+220

Budowa zbiorników retencyjnych:

  1. Zbiornik Z1 – km 10+403 – roboty ziemne, uszczelnienia dna i skarp zbiorników, umocnienie dna, skarp i zjazdów zbiorników

W okresie 01.01.2024 – 31.01.2024 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Zabezpieczenie robót na okres zimowy
  2. Roboty związane z utrzymaniem TOR-bypass DK42
  3. Wykop – km 13+100 – 13+35

Roboty mostowe:

1.      Montaż zbrojenia wieńca żelbetonowego konstrukcji stalowej – Obiekt PZGd-1
2.       Montaż deskowania wieńca żelbetonowego – I ETAP – Obiekt PZGd-1
3.       Beton wieńca żelbetonowego od strony Starachowic – I ETAP – Obiekt PZGd-1
4.       Montaż zbrojenia fundamentu ściany oporowej S1C – Obiekt MD-3
5.       Montaż deskowania fundamentu ściany oporowej S1C – Obiekt MD-3
6.       Beton fundamentu ściany oporowej S1C – Obiekt MD-3
7.       Montaż deskowań/rusztowań ustroju nośnego (Segment A’) – Obiekt PZDd-9

Roboty branżowe:

Budowa zbiorników retencyjnych:

1.       Zbiornik Z1 – km 10+403 – roboty ziemne, uszczelnienia dna i skarp zbiorników, umocnienie dna, skarp i zjazdów zbiorników

W okresie 01.12.2023 – 31.12.2023 wykonano:

Roboty drogowe:

  1. Umocnienia rowów – km 9+020 – 9+200
  2. Wykop – km 13+150 – 13+350

Roboty mostowe:

  1. Montaż prefabrykatów o przekroju łukowym – Obiekt MD-3
  2. Montaż barieroporęczy na obiekcie – Obiekt WD-7
  3. Przygotowanie podłoża pod rusztowania ustroju nośnego (segment A’) – Obiekt PZDd-9
  4. Montaż barieroporęczy na obiekcie – Obiekt WD-10

Roboty Branżowe:

  1. Zbiornik Z4 – km 9+380 – Uszczelnienia dna i skarp zbiorników, umocnienia dna, skarp i zjazdów zbiorników

W okresie 01.11.2023 – 30.11.2023 wykonano:

Roboty drogowe

  1. Humusowanie pasa rozdziału – km 8+000 – 9+000
  2. Humusowanie pasa rozdziału – km 4+100 – 5+800
  3. Nasyp – Zatoka ITD
  4. Nasyp-najazdy PZGd-1
  5. Podbudowa pomocnicza C5/6- km 5+950-6+200
  6. Podbudowa zasadnicza KŁMS 0/31,5-DJ1
  7. Podbudowa zasadnicza KŁMS 0/31,5 -km5+850-6+300
  8. Podbudowa zasadnicza KŁMS 0/31,5-DJ11
  9. Zasypka obiektu- Obiekt MD3
  10. Krawężnik drogowy+ obrzeża- DJ11
  11. Warstwa wiążąca AC 16W-DJ1
  12. Wykop km 12+840-340
  13. WUP KM 12+840-13+340
  14. Warstwa wiążąca AC 16W- DJ 17
  15. Warstwa wiążąca AC 16W-dojazdy DG km 14+457

Roboty mostowe

  1. Izolacja z papy zgrzewalnej na ustroju nośnym obiektu skrzynkowego DD i S-Obiekt PZGd-1
  2. Beton ochronny papy na ustroju nośnym DD i ST-Obiekt PZGd-1
  3. Montaż zbrojenia ściany segment A w osi P1-Obiekt MD3
  4. Beton ściany segment A w osi P1-Obiekt MD3
  5. Montaż zbrojenia ściany segment C w osi P2 – Obiekt MD3
  6. Beton ściany segment C w osi P2- Obiekt MD3
  7. Montaż zbrojenia ustroju nośnego (segment A)- Obiekt PZDd-9
  8. Roboty branżowe
  9. Przebudowa kolizji WN
  10. Montaż przewodu OPGW – Przęsła nr 50-63, 25/1-27
  11. Wycinka pasa technologicznego dla linii WN – Przęsła nr 36-64
  12. Budowa oświetlenia drogowego
  13. Budowa oświetlenia – km 4+000-4+500 str. P
  14. Budowa fundamentów pod słupy oświetleniowe DJ 11
  15. Przebudowa kolizji teletechnicznych
  16. Budowa kanału technologicznego – km 12+624-13+154
  17. Budowa kanału technologicznego – km 10+345- 10+654
  18. Posadowienie studni SKR- 2
  19. Wykonanie kanalizacji deszczowej
  20. Kanalizacja deszczowa – km 6+200-6+300
  21. Kanalizacja deszczowa – km 12+960-13+080
  22. Kanalizacja deszczowa- montaż wylotów kanalizacyjnych prefabrykowanych betonowych- km 4+900-5+100
  23. Kanalizacja deszczowa- montaż wylotów kanalizacyjnych prefabrykowanych betonowych km 5+600- 5+900
  24. Budowa zbiorników retencyjnych
  25. Zbiornik Z 2 – km 10+403 – Odhumusowanie, roboty ziemne, uszczelnienia dna i skarp zbiorników, umocnienie dna i zjazdów zbiorników

W okresie od 01.10.2023 – 31.10.2023 wykonano:

Roboty drogowe

1.Wykop rowów + skarpowanie – km 10+300 – 10+800
2.Skarpowanie – km 4+800 – 5+300 str. P
3.Wykop – kucie skały – km 5+900 – 6+100; km 6+800 – 7+000
4.Nasyp – km 10+800 – 10+900
5.Nasyp – Starodroże DK42
6.Nasyp – Zasypanie stanowisk pod rdestowcu – km 9+500; km 10+050; km 9+900
7.Nasyp – Zatoka ITD.
8.Warstwa mrozoochronna – Zatoka ITD.
9.Warstwa mrozoochronna – DJ 11
10.Podbudowa zasadnicza KŁSM – DJ 1
11.Układanie kostki na chodniku – DP 0574T
12.Warstwa ścieralna SMA 8 – km 8+050 – 9+150
13.Warstwa ścieralna SMA 8 – km 4+200 – 5+300
14.Wykop – km 12+825 – 13+150
15.Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem – dojazd Obiekt WD-7
16.Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem – DG Obiekt WD-10
17.Ściek trójkątny – km 14+750 – 15+170
18.Umocnienie rowu ażurami – Rów nr 7
19.Ściek korytkowy – km 12+700 – 13+000
20.Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 17
21.Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 15+050-15+150
22.Warstwa ścieralna SMA 8 – km 11+350 – 12+750

Roboty mostowe

1.Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej ST segment A’ (ściany pionowe + płyta strop)- Obiekt PZGd-1
2.Beton konstrukcji skrzynkowej ST (segment A’)- Obiekt PZGd-1
3.Montaż konstrukcji nośnej z blachy falistej o przekroju łukowym (nitka prawa)- Obiekt PZGd-1
4.Montaż zbrojenia ściany segment B w osi P1- Obiekt MD-3
5.Beton ściany segment B w osi P1- Obiekt MD-3
6.Montaż kolektora odwadniającego płytę pomostu- Obiekt WD-5
7.Montaż barieroporęczy na obiekcie- Obiekt WD-5
8.Montaż balustrad aluminiowych na ścianach oporowych- Obiekt WD-5
9.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD-5
10.Montaż balustrad aluminiowych – Obiekt PP-6
11.Beton ochronny izolacji_ Obiekt PP-6
12.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD7
13.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD8
14.Montaż barieroporęczy na obiekcie-Obiekt WD8
15.Montaż balustrad aluminiowych na ścianach oporowych_-Obiekt WD8
16.Montaż zbrojenia ściany w osi P2, segment A’ – Obiekt PZDd-9
17.Beton ściany w osi P2, segment A’- Obiekt PZDd-9
18.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych – Obiekt WD10
19.Nawierzchnioizolacja na kapach chodnikowych (dokończenie)- Obiekt WD11

Roboty branżowe  

Przebudowa kolizji WN

1.Zabudowa fundamentów słupów WN wraz z uziemieniami – Słup WN nr 26, 25/1
2.Zabudowa stanowisk WN – Słup WN nr 25, 28
3.Montaż konstrukcji słupów – Słup WN nr 25/1
4.Demontaż linii – Przęsła słupów nr 24 – 29
5.Podwieszenie przewodów fazowych oraz odgromowych – Przęsła slupów nr 24 – 29
6.Podwieszenie przewodu OPGW – Przęsła słupów nr 36 – 50

Budowa Oświetlenia drogowego


1.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – km 3+750 – 4+100 str. L
2.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – km 3+750 – 4+100 str. P
3.Budowa oświetlenia, układanie rur, montaż fundamentów – km 3+800 – 4+300 str. P
4.Budowa oświetlenia, układanie rur, montaż fundamentów – DG 394003T
5.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – DG 379010T
6.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – km 4+100 – 4+800 str. L
7.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – Zatoka ITD.
8.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – DJ 20
9.Układanie rur osłonowych wraz z fundamentami pod słupy oświetleniowe – DJ 19

Przebudowa kolizji teletechnicznych:

1.Budowa kanału technologicznego – km 9+450 – 9+896
2.Posadowienie studni SKR-2

Budowa kanalizacji deszczowej:

1.Kanalizacja deszczowa – km 4+500 – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych
2.Kanalizacja deszczowa – km 15+000 – 15+200 – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych

W okresie 01.09.2023 – 30.09.2023 wykonano:

Roboty drogowe

1. Wykop – km 6+800 – 7+000
2. Wykop – sarkofag prawy – Obiekt PZGd-1
3. Wykop – stanowiska rdestowca – km 9+500
4. Wykop rowów i skarpowanie – km 5+400 – 5+900
5. Wykop rowów i skarpowanie – km 7+200 – 9+000
6. Nasyp – zatoka ITD.
7. Nasyp – skrzyżowanie 1.0
8. Nasyp – DJ 10.
9. Nasyp – DJ 1
10. Nasyp na najazdy – Obiekt PZGd-1 (sarkofag)
11. WUP C0,4/0,5 – km 6+900 – 7+220
12. Warstwa mrozoochronna – km 6+900 – 7+220
13. Warstwa mrozoochronna – skrzyżowanie 1.0
14. Warstwa mrozoochronna – zatoka ITD.
15. Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 6+900 – 7+200
16. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 6+900 – 7+220
17. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DP 0574T
18. Zasypka pasa rozdziału – km 4+850 – 5+350
19. Zasypka pasa rozdziału – km 5+500 – 5+850
20. Ściek trójkątny – km 5+000 – 5+350
21. Ściek trójkątny – km 5+500 – 5+850
22. Ściek trójkątny – km 9+030 – 9+200
23. Ściek trójkątny – km 3+920 – 3+970
24. Ściek korytkowy – km 4+850 – 5+300
25. Obrzeże chodnika – DP 0574T
26. Geomembrana na najazdach – Obiekt PZGd-1
27. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 3+800 – 4+105
28. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 6+840 – 7+240
29. Podbudowa zasadnicza AC 22P – Obiekt WD-5
30. Warstwa wiążąca AC 16W – km 4+800 – 5+300 str. P
31. Warstwa wiążąca AC 16W – km 6+840 – 7+240
32. Warstwa wiążąca AC 16W – Obiekt WD-5
33. Warstwa ścieralna AC 11S – Obiekt WD-5
34. Humusowanie – km 12+700 – 12+800
35. Wykop – km 12+820 – 13+000
36. Wykop – km 13+000 – 13+100
37. Wykop – km 13+200 – 13+300
38. Wykop – km 13+700 – 13+900
39. Wykop – km 14+600 – 14+700
40. Nasyp – km 13+560 – 13+630
41. WUP C0,4/0,5 – km 12+825 – 13+000
42. Warstwa mrozoochronna – km 12+825 – 13+000
43. Podbudowa pomocnicza C5/6 – km 12+825 – 13+000
44. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 12+825 – 13+000
45. GWN – km 13+560 – 13+640
46. Podbudowa pomocnicza – km 13+560 – 13+900
47. Podbudowa zasadnicza KŁSM – km 13+560 – 13+780
48. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DJ 14
49. Warstwa mrozoochronna – DG Obiekt WD-7
50. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DG Obiekt WD-7
51. WUP – DP 0582T
52. Warstwa mrozoochronna – DP 0582T
53. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DP 0582T
54. Odhumusowanie – DG Obiekt WD-10
55. Warstwa mrozoochronna – DG Obiekt WD-10
56. Podbudowa zasadnicza KŁSM – DG Obiekt WD-10
57. Ściek trójkątny – km 14+750 – 15+100
58. Umocnienie ażurami – Rów nr 7
59. Ściek korytkowy – km 12+700 – 13+000
60. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 12+540 – 12+900
61. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 13+360 – 13+900
62. Podbudowa zasadnicza AC 22P – Obiekt WD-8
63. Warstwa wiążąca AC 16W – km 12+450 – 12+870
64. Warstwa wiążąca AC 16W – km 13+380 – 13+880
65. Warstwa wiążąca AC 16W – DJ 14
66. Warstwa wiążąca AC 16W – Obiekt WD-8
67. Warstwa ścieralna AC 11S – DJ 14
68. Warstwa ścieralna AC 11S – Obiekt WD-8

Roboty mostowe

1.Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej ST segment A (ściany pionowe + płyta strop)- Obiekt PZGd-1
2. Beton konstrukcji skrzynkowej ST (segment A)- Obiekt PZGd-1
3. Montaż konstrukcji nośnej z blachy falistej o przekroju łukowym (jezdnia lewa)- Obiekt PZGd-1
4.Beton podkładowy pod fundament ściany bocznej S1- Obiekt MD-3
5. Montaż zbrojenia ściany bocznej S2 -Obiekt MD-3
6. Beton ściany bocznej S2 -Obiekt MD-3
7. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-5
8. Izolacja z papy termozgrzewalnej na obiekcie- Obiekt PP-6
9. Izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pomostu (jezdnia)- Obiekt WD-7
10. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-7
11. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-8
12. Montaż zbrojenia ściany w osi P2, segment A- Obiekt PZDd-9
13. Beton ściany w osi P2, segment A- Obiekt PZDd-9
14. Izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pomostu- Obiekt WD-10
15. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu- Obiekt WD-10
16. Izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie pomostu – Obiekt WD-11
17. Warstwa wiążąca z asfaltu lanego na płycie pomostu – Obiekt WD-11
18. Nawierzchni izolacja na kapach chodnikowych- Obiekt WD-11

Roboty branżowe

Przebudowa kolizji WN:

1.Montaż konstrukcji słupów – słupy WN nr 26, 27
2.Zabudowa fundamentów słupów WN wraz z uziemieniami – słupy WN nr 26, 27
3. Wykonywanie naciągów linii WN – słupy WN nr 36-38, 64-66, 44-45, 51-52, 58-61, 61-61/1

Przebudowa kolizji teletechnicznych:

1.Budowa kanału technologicznego – km 7+058
2.Budowa kanału technologicznego – km 13+694 – 14+048
3.Posadowienie studni SKR-2
4.Posadowienie studni SKR-1

Budowa kanalizacji deszczowej:

1.Kanalizacja deszczowa – km 12+880 – 12+920
2.Kanalizacja deszczowa – km 13+150
3.Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 4+900 – 5+300
4. Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 5+500 – 5+900
5. Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 10+300 – 10+800
6.Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa krat wpustów deszczowych – km 13+300 – 13+600

W okresie 01.08.2023 – 31.08.2023 wykonano:

Roboty drogowe

  1. Odhumusowanie – DJ 11
  2. Wykop – km 5+950 – 6+100 (skała)
  3. Wykop pod skrzynkę – starodroże DK 42 – Obiekt PZGd-1
  4. Nasyp – DJ 1
  5. WUP C0,4/0,5 – km 3+800 – 4+050
  6. Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej gr. 20 cm – km 3+800 – 4+050
  7. Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej gr. 22 cm – DP 0574T
  8. Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm – km 3+800 – 4+050
  9. Podbudowa KŁSM gr. 20 cm – km 3+800 – 4+050
  10. Ściek trójkątny str. P – km 4+900-5+350, km 5+500-5+850, km 9+020-9+200
  11. Ściek trójkątny str. L – km 4+900-5+350, km 5+500-5+850, km 9+060-9+200
  12. Rozbiórka podbudowy z kruszywa – starodroże DK42 – km 3+800 – 4+100
  13. Rozbiórka nawierzchni bitumicznej – starodroże DK42 – km 3+800 – 4+100
  14. Zasypka pasa rozdziału – km 8+500 – 9+200, km 4+900 – 5+400, km 10+300 – 10+800
  15. Skarpowanie nasypu drogowego – km 4+100 – 5+400
  16. Warstwa wiążąca AC 16W – km 10+350 – 10+750 str. L
  17. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 4+850 – 5+300
  18. Skarpowanie nasypu drogowego – km 4+100 – 5+400
  19. Warstwa wiążąca AC 16W – km 10+350 – 10+750 str. L
  20. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 4+850 – 5+300
  21. Humusowanie – km 11+900 – 12+800
  22. Wykop – km 12+840 – 13+000
  23. Wykop – km 13+250 – 13+300
  24. Kucie skały – km 12+840 – 13+000
  25. Nasyp – km 13+580 – 13+650
  26. GWN – km 15+135 – 15+200
  27. WUP – km 12+560 – 12+700
  28. Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej gr. 20 cm – km 12+560 – 12+700
  29. Podbudowa pomocnicza C5/6 gr. 15 cm – km 12+560 – 12+700
  30. Podbudowa z kruszywa KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm – km 12+560 – 12+900
  31. Podbudowa z kruszywa KŁSM 0/31,5 gr. 17 cm – km 15+135 – 15+200
  32. Podbudowa z kruszywa KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm – km 15+135 – 15+200
  33. Podbudowa zasadnicza AC 22P – km 14+750 – 15+080
  34. Zasypka inżynierska – Przepust PE-8 

Roboty mostowe 

  1. Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej DD1 segment A’ (ściany pionowe + płyta strop) – Obiekt PZGd-1
  2. Beton konstrukcji skrzynkowej DD1 (segment A’)- Obiekt PZGd-1
  3. Beton podkładowy pod obiekt ST- Obiekt PZGd-1
  4. Montaż zbrojenia konstrukcji skrzynkowej ST segment A, B, A’ (fundamenty)- Obiekt PZGd-1
  5. Beton konstrukcji skrzynkowej ST segment A, B, A’ (fundamenty) – Obiekt PZGd-1
  6. Montaż krawężników na obiekcie – Obiekt WD-8
  7. Montaż desek gzymsowych na obiekcie – Obiekt WD-8
  8. Montaż zbrojenia kap chodnikowych – Obiekt WD-8
  9. Montaż kotew talerzowych – Obiekt WD-8
  10. Beton kap chodnikowych – Obiekt WD-8
  11. Montaż zbrojenia ściany oporowej S2 – Obiekt PZDd-9
  12. Beton ściany oporowej S2 – Obiekt PZDd-9
  13. Izolacja cienka segmentu D i E – Przepust PE-8
  14. Izolacja cienka segmentu C – Przepust PE-9
  15. Montaż zbrojenia fundamentu w osi P1 i P2 – Obiekt MD-3
  16. Beton fundamentu w osi P1 i P2 – Obiekt MD-3
  17. Montaż zbrojenia fundamentu ścian bocznych S2, S3, S4 – Obiekt MD-3
  18. Beton fundamentu ścian bocznych S2, S3, S4 – Obiekt MD-3
  19. Drenaż za płytami przejściowymi – Obiekt WD-10
  20. Beton podkładowy pod płyty przejściowe – Obiekt WD-11
  21. Montaż zbrojenia płyt przejściowych – Obiekt WD-11
  22. Beton płyt przejściowych – Obiekt WD-11
  23. Drenaż za płytami przejściowymi – Obiekt WD-11

Roboty branżowe

Przebudowa kolizji WN:

  1. Wyłączenie linii WN Starachowice – Bór
  2. Wykonywanie naciągów linii WN – słupy WN nr 41-42, 45-51, 52-58, 61-64

Przebudowa kolizji teletechnicznych:

  1. Budowa kanału technologicznego – km 7+937 – 8+055
  2. Budowa kanału technologicznego – km 5+873 – 6+293
  3. Budowa kanału technologicznego – km 4+666 – 4+939
  4. Posadowienie studni SKR2

Budowa kanalizacji deszczowej:

  1. Kanalizacja deszczowa – km 12+800 – 12+840
  2. Kanalizacja deszczowa – km 14+200 – 14+300
  3. Kanalizacja deszczowa – km 14+460

Budowa drenażu:

  1. Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 5+600 – 5+900
  2. Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 7+400 – 7+550
  3. Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 8+200 – 8+500
  4. Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 8+500 – 8+810
  5. Drenaż kompozytowy w pasie dzielącym – km 8+850 – 8+970
Ostatnia Modyfikacja: piątek 11 Październik 2024, 08.33.52